2010-01-18 ? 08:36:27

18 jan

08.32
Dricker morgnkaffet med en lycklig jollrande Beatrice jämte mig. Hon ligger och leker i sitt babygym. Hon vaknade vid 6 i morse med största leende och kvittrade glatt. Så tog hon en powernap på 10 minuter vid halv åtta.
Aza ligger och gnager på ett tuggben med de andra två busarna är ute i nysnön. Jag ska alldeles strax klä på mig och Beatrice, för att gå med hundarna en sväng och morgonfodra hästarna.
Huset är upp och ner efter vår ommöblering... men lite plock så blir det fint. Det skönt att ha ett utrymme till hundarna där de kan ligga och torka efter ha varit ute, så inte allt grus kommer in... ja Ni som har schäfer vet nog vad jag menar!
Kommentarer
Eva o Kasper

Lite skillnad på dsg och schäfer där... :D

2010-01-18 @ 10:00:08
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: