2010-01-24 ? 10:24:01

24 jan

22.10
Vi ser tecken på att Aza´s livmoderhals börjar öppna sig.

17.47
Aza ville inte följa med på promenad, gick med några hundra meter, sprang sedan hem till Hannes.
Temp 38,0... lugnt med andra ord. Dock ett tilltagande bäddande!

13.07
Aza temp 37,4 (ord temp. 38.0). Vi väntar på att den ska ner under 37.0 grader.

10.35
Obs... när valpningen närmar sig, uppdaterar vi bloggen hela tiden och mobilbloggar bilder så Ni får se hur valpningen förlöper ;-)

10.12
Häromdagen frågan jag Thomas (vår figg på schäferklubben) om råd när det gäller valpar med väldigt mycket och utagerande bytesförsvar... dessutom ungefär som mina döttrar än ibland "DEN ÄÄÄÄÄR MIIIIIN"..... faktum är att rådet fungerar lika bra på barn som hundar. Ja, det låter kanske lite konstigt... men det hela handlade väl om konfliktlösning och att inte avancera det för de små barnen...  fick just tillfälle att testa igen... fungerar ypperligt!

Aza mår bra, tempen ligger på 37,5, matlusten sisådär. Hon vilar sig hela tiden. Emellanåt bäddar hon, jag ser att hon har lite förvärkar idag vilket hon inte haft innan.

Igår fick jag några timmar över, åkte och köpte ny handväska... Glimma åt ju upp den förra.... det blev en Björn Borg...  tanken var tålig, slitstark med plats för blöjor! Jag åkte upp till Rusta, de har gjort om Rusta i Växjö, massa fina grejer! Bla köpte jag ngt jag sett på tv, Susanna och Trinny sa i ett program att kvinnor ska inte lämna huset utan "kroppsformare", ja urfula trosor från knäna till revbenen.. ja ni kan bara tänka er hur fult... men wow den förtrollar ju formerna!!!!!! Utan tvekan kommer jag köpa ett par till, må vara fula... men effekten, yes!

Köpte även en klänning till dopet på HM, jättehärlig i siden!

Givetvis lite annat skoj... gardiner... ögonskugga... leggings... ja fast i olika butiker!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: