2010-01-27 ? 08:37:33

27 jan

08.28
Ingen valpning igång... min känsla säger att imorgon, tidigt, drar det igång och första valpen föds imorgon eftermiddag.
Aza äter fortfarande men är trött. Vilken mage hon har, vet inte om Ni ser det på bilderna, men när hon går, är det inte ens 1 dm till marken!

Igår kväll åkte jag med Tosse, brr kallt i ridhuset. Men det var det värt för hon var dunder! Har börjat jobba med utkallningarna, j*klar vad rapp och snyggt hon gör det, riktigt flyger in. Hon har riktigt fina bevakningar och växlingar. Ja, C-arbetet (skyddet) är hennes paradgren!

Till helgen ska jag bli "ponnymamma", ja och Therese ska bli "islänning-mamma". Tinna och Amelia ska byta hästar för ett tag. Tinna ska låna ett litet russ, Mia. Amelia ska ha Nafna. Tinna har börjat vilja rida igen, men Lind är ju lite stor att hantera.

Mia är fuxen med gul grimma.
Kommentarer
Eva o Kasper

Vad spännande det blir med ett russ hemma! ;)

Aza ser mycket tung ut nu, snart kommer nysnön att ta bort den där felande decimetern också...

2010-01-27 @ 09:54:33
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com
Challe

Jag är redo efter 16.00 i efetrmiddag! Pussa på Aza från mig ;-)

2010-01-27 @ 10:03:34
Tessan

Usch, vilken hemsk bild du hittade på henne, ser ju inte klok ut:( Måste byta bild på hemsidan:)

2010-01-27 @ 17:45:50
URL: http://goljahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: