2010-06-14 ? 16:36:55

14 juni

Igår var det nästan kennelträff på SK Alvesta, vi hade IPO-prova på och uppföljning, 75% av hundarna var Götängens, resterade 25 % var schäfer :-) (Tosse).
Enya, Azahara och Herkules var med. Genomgående har de alla MYCKET god spårnäsa. De är föriga och arbetsvilliga. Herkules har en imponerande exteriör! Vilken fin benstomme och vinklar!
Vi delade in oss i två gruppar, Fredrik tog hand om de som spårat förr och jag de som inte spårat innan/alt att förarna inte spårat. La även ett litet spår till Hippie, min goding.
Vi avslutade med C-arbete, körde på Jocke, det var mycket intressant och nya vinklar, har inte kört på honom tidigare.
Nu ska jag åka till Marklanda och ge Tindra penicillin, hon har en infektion, min lilla "skatunge".... nej just det.. Hannes lilla skata :-)
Vart ska man åka och röntga?
http://pierrewahlstrom.blogspot.com/
Skulle vilja veta vilka kliniker PW varit på?!
Kommentarer
Alexandra

Hej!!

Såg att du har ett kullsyskon till min malle Tyke ....Visst är dom helt underbara ; )

Alex o Herman av Centaurus

2010-06-14 @ 19:44:09
URL: http://agilitymalle.wordpress.com
Anonym

Hæ vona að þér sé að batna í hendinni.

Jón er kominn heim frá HongKong Vorum boðin í kvöldmat til Stebba og Stellu.

Bestu kveðjur frá öllum,



Helga

2010-06-14 @ 22:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: