2010-06-03 ? 21:47:18

3 juni

Härliga soliga dagar!
I tisdags var jag med Hippie och tränade! Hon är såååå bra! BH-lydnaden är redan  klar, slipa lite på ingångar och positioner. I skyddet är hon helt strålande, fjärde passet och hon är så kalas! Spåret har hon aningen brått precis de första metrarna, sedan blir hon som djup och fokuserad i kärnan. Magnus var så snäll och gav mig ett nytt överdrag till ärmen. Tro det eller ej, men Tosse har bitit sönder det gamla! Smack och härliga fullbett hela kvällen i det nya!
I går var det en "njuta-dag" i solen, fika med grannar, vi bakade äpplepaj och lapade sol hela dagen.
Idag har det varit fullt upp, handla kläder och skor till barnen, köpt en dubbelvagn, varit på Jennie och Maries student. Wow, vilken skillnad på skolan sedan jag gick där. Jennie fick stipendium, årets körelev... jag utnämner de båda till årets praktikanter! De två är oslagbara!
Ikväll har Tinna spelat fotboll, Hippie och jag tränade lydnad vid sidan om, perfekt störning för en bollälskande JÄTTESOCIAL hund.
Valparna är jättetjocka och goa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: