2010-06-08 ? 23:14:53

8 juni

Hemkommen efter ett fantastiskt träningspass men Hippie, pass nr 5 och vi har endast en lite detalj att arbeta med, säkerheten i bevakningarna, innan vi börjar jobba i skulet och börja sikta in oss mot att köra IPO-1, hon är en naturbegåvning! Lydnaden är helt kalas, spåret går jättebra, åh vad jag älskar denna hund!
Innan träningen grillade vi med John-John och snackade lite hund... samt bjöd John-John oss på FINKAFFE ;-)
Hade bett honom ta med lite märgben... en påse.... trodde det skulle var 10 st... men det var en proppfull, uttänjd stor matkasse full med perfekta ben. Men jag hade ju ingen plats i frysen... men det hade turligt nog Fredrik... så jag la in mina ben hos honom... undrade vad han säger när han öppnar sig frys :-)
Linda är spattröntgad UA (15 år gamla damen) idag och försäljning i dagarna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: