2010-06-09 ? 19:50:39

9 juni

19.41
Ja, Beatrice somnade snabbt ikväll! Kvällsmat vid 17... två skålar gröt vid 19... så somnade hon i stolen!
Hannes och Tinna är och skjuter lerduvor... för att senare ikväll åka och putta lite golfbollar.
Lilja är med mormor & Gustav på Hanna-Klaras studentfest.
Jag är mest sugen på att gå ut och träna Hippie. Fila på apporteringen! Planen är att köra BSL 1 och BH i juli, sedan IPO 1 i september. Så är jag ju sugen på att kora henne.... och ställa ut henne... frågade John-John vad han tyckte om henne, om jag skulle göra bort mig alldeles om jag skulle ställa henne.... men det kunde jag visst göra... Fast då måste jag göda henne lite (mycket) först.... det vet jag inte om jag vill. Då lär hon ju bli för tung för A-hindret... bli hängandes på mitten ;-)
Vem tyckte synd om Fredriks matlådor? Fanns inga matlådor i hans frys... någon ynka fiskpinne och lite pytt i panna...
Jag tycker det var lite fyndigt... även om jag nu funderar på hur vi ska få loss enstaka ben?
Idag har det återigen varit brunch, med Rosa, Anders och Fredrik! Mycket trevligt förmiddagsnöje! Gott också!
Kommentarer
Rosa

Jag tycker det va både fyndigt och roligt!!!!

Ett förmiddagsnöje som tilltalar mig med...=)

2010-06-09 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: