2010-03-11 ? 20:45:59

11 mars

20.34
EN DAG KVAR att träna på! Sedan möts "Arne Weise och Carolina Kluft" varandra i Let´s dance.... eller var det Tosse och ALFen i lydnadsettan och tvåan? Gammal, erfaren, lite långsam mot ung, "oerfaren" och kanske lite väl snabbtänkt?
Tosse ligger och slipar sina tänder, tuggar märgben!
Hermine och Herman rymmer nu för fullt, jag måte åka och köpa nya leksaker, variera olika leksaker till dem! Jag kan ju inte ha dem i hela huset när jag inte har koll!

Idag har vi varit på BCV! Inne på tredje veckan med RS-virus, så nu säger jag bye bye RS, det räcker nu! Men jag tror att vändningen har kommit. Beatrice hade gått ner 200 gram i vikt, inte bra!
Men hon är ju pigg och glad, det är mest sömnen som stör henne och mig.
Just det, sömnen ska vi också få bukt med... jag har idag börjat med helt mjölkfri kost, så äter Beatrice endast Sinlac gröt och ammar.
Huvudbry får vi ju av lilla Lilja, med hennes ynka 83 cm och 10,5 kg! Lilla goa pluttan behöver växa. Ändå äter hon så bra och gillar mat!
Grädde, smör och många stora mål, alltid två lagade middagar varje dag, ibland äter Lilja först lunch på dagis (och äter bra), sedan kan hon komma hem och äta lunch med mig, sova och sedan mellanmål vid tre, då lagar jag alltid något matigt ex pannkakor, eller goa mackor på nybakt bröd (mmm från Munges).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: