2010-03-09 ? 06:42:11

9 mars

06.35
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ACHILLES (CHILLI), ANGELIQUE (VILMA), AZAHARA (AZA) & AMBRA (SAGA)!

Igår fick vi ett (hemligt) dunderroligt besked! Helt oväntat och var tvunget att firas med lite god mat! Det var så roligt att träningen fick avbrytas ;-)
Så fort det är officiellt, lovar jag skriva det på bloggen med STORA BOKSTÄVER!

Beatrice har sovit bättre i natt... den som fick minus var dock Aza, som trodde sig kunna skälla bort vildsvinen ur trädgården, den enda som flyttade sig var jag, från sängen till nedervåningen för  att säga till henne.

Mina goa ungar vaknade vid 5 på kvittrand humör, men det är helt okej, jag kan stiga upp vid 5 på morgonen, om jag bara får sova mellan 22-23 till 3 på morgonen.
Kommentarer
Lina

Stort grattis till dunderroliga beskedet! Det skall bli jättekul att få hör vad som är så roligt att till och med hundträningen bryts!! Det måste vara något extra! Sug på karamellen och berätta sen för oss alla! Kram!

2010-03-09 @ 17:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: