2010-03-04 ? 20:09:02

Träning

UTMANINGEN SKA AVGÖRAS LÖRDAG 13 MARS I BLÄDINGEÅS RIDHUS! VEM HEJJAR NI PÅ EGENTLIGEN

ZUPERNINNI & TOSAN
CS & ALFen
???

MAN KAN BARA HEJJA PÅ ETT EKIPAGE!

Ps.. vill Ni komma och kolla har jag (samt Götängens Herman och Hermines familjer) GPS-koordinaterna!


20.00
Två lydnadspass hittills idag, ett mitt på dagen med fokus på apportering, det gick bra, kommer vara mycket bra... om 9 dagar,

Körde igenom ettans moment ikväll, jag ska inte mörka hur träningen går... det finns några problem...
Ett är att hon "utför moment utan kommando", det inträffade dock endast vid ett tillfälle, men det har hänt innan...
Två är att när vi ska köra ställandet, blir ett sättande, effekt av att jag kört så mycket sättande, att hon sätter sig när jag säger "sss"... hon väntar inte ut hela kommandot.
Tre är att hon tar apportbocken i etttans moment innan kommandot ges, men håller och släpper mycket bra.
Fyra är att vi inte har hoppat på hela vintern, Hannes har lovat bygga ett.

+ är...
Linförigheten och fria följet, tro det eller ej, men jag fpår nog filma som bevisning!
Inkallningen är mycket bra för att vara Tosse!
Som alltid är platsliggningen perfekt.
Tänderna visar hon SNÄLLT!

Vi har smakat på tvåans moment, men jag måste anlita expertis innan jag lägger för mycket tid på dem... jag måste reka några saker!

Ni har väl hittat vår grupp på facebook, ZuperNinnis och CS utmaning... vem kommer äga vem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: