2010-05-19 ? 21:22:44

19 maj

21.16
Tiden går fort!
Snart är maj slut!
Denna vecka har varit "snurrig", mycket att göra och köra. Lilja var hos läkaren igår EKG & EEG var godkända och 1,2 kg upp på en månad, riktigt bra! Ett nytt EKG om ett tag, för att kolla av att det fortsätter vara ok.
Beatrice är busig, nu reser hon sig upp själv, i går morse stod hon i spjälsängen, jättelycklig!
Först idag känner jag mig helt återställd, det tyckte Hippie var på tiden. I morse la jag ett spår åt henne, vid lunch cyklade vi 6 km, så har hon lekt med mig, Rosa och alla barnen hela eftermiddagen. Nu är hon och Glimma ute med Hannes i trädgårdslandet.
Binkis är som Ni ser, TJOCK! Spännande att se om det blir valpar på Mors dag... då vet vi alla hur den ska firas???
Blir det små morsgrisar tror Ni... hela högen?
Kommentarer
Eva o Kasper

Grattis till Liljas resultat, vad skönt att höra!

Jag minns när Sara lärt sig stå i spjälsängen - hon ville aldrig lägga sig på kvällen, utan helt uttröttad bara stod hon och stod hon... och gallskrek om man lade henne. Jobbade sig upp igen... och så höll vi på så tills hon föll ihop av utmattning.

Ni brukar ju valpa på helgdagar, så varför inte fortsätta med den traditionen? Ska du ha gissningstävling?

Jag satsar på 30 maj, 3 tikar, 2 hanar.

Ha det bra!

2010-05-19 @ 23:09:26
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com
Challe

KAN du cykla??? Eller hade du stödhjul? hihi

2010-05-20 @ 09:17:54
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: