2010-05-22 ? 13:19:24

22 maj

13.14
Idag är det härligt, shorts och linne!
Tinna & Glimma är med mormor i Alvesta, medan vi andra fixar i trädgården.
Sommaren är härlig, dock kommer alla måsten! Trädgården med gräs som växer, eksemhästar som måste skötas, dock är mina nöjda om de bara får tillgång till stall/lösdrift. Lösdriften är nymockad, skönt!
Eva med Götängens Bonus Kasper föreslog att jag ändå ska berätta på bloggen att Sunna dog i en olycka, alltså inget medicinskt fel.
Ni som väntar på valp (Sunna-barnbarn) behöver inte oroa sig för att det var något medicinskt fel.
Bianca & Ambra mår båda fint!
Kommentarer
Lina & Cärla

Hej Ninni,



Helt rätt att berätta att det var en olycka. Det är så lätt att spekulationer och rykten drar igång. Ingen valpköpare skall någonsin oroa sig för att köpa en ättling till Sunna. Det är vi många som kan intyga. Min Cärla är barnbarn till Sunna (Saga/Ambra är mamma). Underbarare hund finns inte. Fast nu får jag väl en massa andra valpköpare på mig som alla hävdar att just deras hund är den bästa...hihihi



Stor kram till dig Ninni!

2010-05-22 @ 17:35:39
Challe

Håller med dig Lina i allt du skriver utom en sak: Aza är den underbaraste Götängenshunden:-) Må så gott, vi hörs!

2010-05-23 @ 13:50:13
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: