2010-05-07 ? 08:20:16

7 maj

08.12
Det blåser ute så det drar i väggarna!
Beatrice vaknade tidigt i morse, Hannes och jag trodde nog först att klockan var närmare 7, så han gick upp... efter en timme väckte han mig, på väg till jobbet och klockan var 06.45, Beatrice var trött, så jag la henne i vagnen och gick ut till hästarna.
Målet är att på sikt minska ner hästantalet till fyra, de fyra blir Tindra, Disa, Freyja & Lind. Så får vi se om vi säljer dräktiga ston eller väntar tills de fölat. Men om någon vill ha ett extremt toppstammat ungsto, kika på Úlfdís från Marklanda.... vilken kropp och rörelser hon har!

Ikväll flyttar Tosse, så får vi se när Hippie flyttar hit, hehe-hmmm, Hannes kommenterar det inte ens...

Jo, just det "Herman-kakan".... den ska bli spännande... en del ska CS få ;-)... två behåller vi själva..... men de andra två ska jag ge mina mest aktiva bloggvänner under nästkommande 10 dagar ;-)
Kommentarer
Challe

Vi hade en Herman-deg för några år sedan, kakan blev jättegod!

2010-05-07 @ 22:06:01
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: