2010-10-11 ? 13:57:11

11 oktober

13.46
Vilken intensiv helg!
Beatrice var hos läkaren i fredags, hon får numera Zantac för sina besvär. Vi hoppas det ska hjälpa henne.

I lördags tävlade Hippie och jag klubbmästerskap. Hippie har hela veckan spårat dåligt, avslagen, oengagerad. I lördags spårade hon inte alls, i lydnaden var hon hur loj som helst, gick och nosade, slö. Vi slutade iallafall på fjärde plats med tredje bästa poäng.

I lördags kväll var det invigning av Marklandas nya pub! Jisses, så fin det är! Det var otroligt roligt och trevligt! Vi stannade dock inte så länge eftersom Beatrice fyllde 1 år igår! Kl 8 i söndags morse började jag baka och bakade till kl 14. Vi hade ett jättemysigt kalas, Beatrice fick massa fina presenter, kläder, leksaker och blommor! Bilder kommer!
Efter kalaset testade Fredrik och jag att köra henne lite igen, Hippie alltså, Fredrik tyckte itne det var ngn fara med spåret, medan jag känner att det är långt ifrån vanliga Hippie. Hon är dessutom lite hes och nyser, trycker man på tonsillerna reagerar hon. Så nu har vi satt in penicillin  och vila.

Idag har Beatrice börjat sin dagisinskolning. Hon ska bara gå några timmar i veckan fram till nästa år, vi ville ju så gärna ha en plats i närområdet, därför gjorde vi så. Hon älskade det och lekte för fullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: