2010-09-12 ? 20:11:00

12 september

Häromdagen skrev Sandra på sin blogg... många läser, ingen kommenterar... kan hålla med... lite tråkigt... om var tionde läsare på den här bloggen skulle kommentera skulle det vara 10 om dagen....

Men men... strunt i ovan, men det vore kul med kommentarer så ska jag också vara duktig på att kommentera hos de bloggar jag läser.
God helg, Hippie har gjort sitt BH-prov med bravur och Hannes har klarat sitt gröna kort, jag ser fram emot att se honom i vita byxor, slipover och gubbakeps på golfbanan :-)
I morse över morgonkaffet läste Hannes sina golfregler och jag IPO/BHP regelboken.
Efter gårdagen så när barnen somnat kollade Hannes och jag på en film, med varsin hund i knät. Tyst i huset, höstlikt ute, med våra gosiga hundar. Hannes hade danskarna och jag Hippie. Mine är ett underbart tillskott i vår hundfamilj! Att vi sedan har haft sådan tur att fått möjlighet att köpa en så härlig hund som Hippie. För mig en perfekt hund att arbeta med och dessutom att underbar familjehund.
Imorgon är det vardag igen!

Kommentarer
Lina & Cärla

Håller med dig Ninni! Det är kommentarerna som gör det värt att blogga.



Så alla ni anonyma därute: UPP TILL BEVIS OM ATT NI KAN KOMMENTERA, inte bara läsa!

2010-09-12 @ 23:24:01
jenni

det er ret svært at kommentere, man skal læse nogle underlige bogstaver, når man har kommenteret, og hvis man ikke kan læse dem, skal man prøve igen, og senere skal bloggeren tjekke om ens indlæg kan bringes, det kan godt afholde mig fra at gøre mange kommentarer

2010-09-14 @ 11:29:36
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: