2010-09-27 ? 16:37:21

27 september

21.36
Ikväll red Tinna lektion på Freyja, jag höll mest för ögonen och led med stackars barnet som mest jobbade på att bromsa. Men Tinna sken som en sol! Tinna och Henny var dock överens om att Tinna rider Freyja bättre än Lind, hmmm och jag trodde Lind var en snäll och lättriden häst. Så hästletandet ingick i aktiv fas ikväll och har vi tur så har vi hittat hästen med stort H! Ett litet sto, om hon är bedömd med 8,5 eller 9 för tölt, liten.... perfekt! Det vore drömmen med en ny liten Krafa!
Jag tror att tills ny häst är införskaffad, ska Tinna få rida Nafna. Hon må vara stor, men iallafall fin i hjälperna.
16.33
I natt tog jag inte upp Beatrice när hon började gråta, då började hon kräkas, plötsligt slog det mig ngt som vi inte tänkt på innan, reflux! Hon kan sova i vagnen och bilstol, med högre lutning, men till natten när hon ligger plant sover hon kort stund, vaknar, skriker... Pratade med Lotta på BVC, i natt ska vi testa Gavsicon, så hoppas jag barnläkaren hör av sig snart. I natt fick jag sova först vid 4 så vaknade tjejerna vid 7.
Tinna är på isländskan och ikväll ska hon rida... i höstblåsten, brrrr!
Tror jag ska annonsera på hästnet en bytesannons, byta en unghäst mot en äldre fin ridhäst till Tinna, lite högre ålder gör ju inget, ca 130 cm med fin tölt!
Kommentarer
Challe

Provat att höja sängen i huvudändan? Funkar för mig och min mage.

2010-09-27 @ 19:13:13
URL: http://azahara.blogg.se/
jenni

det var nøjagtig hvad der skete for min søn, da han var lille, hvis han ikke straks kom op, når han græd, begyndte han at kräkas, det viste sig at skyldes hans astma, og da han begyndte på astmamedicin holdt det helt op,

2010-09-27 @ 19:18:23
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk
Små fötter by sodamaze

Hoppas ni snart hittar något som hjälper lilla Beatrice Edda. Kram.

2010-09-27 @ 21:32:51
URL: http://sodamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: