2010-09-03 ? 11:25:48

3 sept

11.11
Lilja är ledig från dagis idag. Hon sitter och kammar Hippie och sätter på henne fina hårspännen. Beatrice har fått en tid på VC idag, hon sov jättedåligt i natt,  misstänkte att hon var hungrig, men hon vägrade äta frukost, lilla stumpan.
Tinna säljer jultidningar för fullt, om ngn vill köpa som kommer hon gärna!
Idag har jag en röd svullen tumme, det ska tydligen göra ont att träna hund, Hippie är laddad till tusen på träningen och går jättebra! Synd bara att hon har en så lat matte som tränar så lite! Hon är verkligen en fantastisk hund! Jag är så rädd om henne, en så underbar hund lär jag väl aldrig få igen!
Igår hittade jag en skiva med gamla foton, sparade några, sedan i morse fick jag en härlig bild på Götängens Herman "Nisse"!
Bild från 2004, Tinna som bebis!
Liten Tinna 2004!
Tinna & Sunna 2004
Några bilder från Ixons besök häromdagen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: