2011-08-26 ? 08:49:33

26/8

Igår bestämde jag att det var verkligen dags att Beatrice skulle flytta in i Liljas rum.... dvs säng och byrå skulle också ut. Hon har redan fått Liljas gamla säng och Lilja fått Tinnas gamla säng. Hannes tyckte det var lite väl mycket att flytta allt med en gång.... men peppar peppar, hon sov hela natten i sin säng i Liljas rum! Lilja vägrar sova ensam..... Tinna också i och för sig med hon nöjer sig med Hippie.

Jag har lovat Tinna att när jag "pensionerar" Hippie... som lär ganska dröja ganska många år.... ska hon få ta över henne och träna.... nu vill hon inget hellre än att jag ska pensionera Hippie (som precis börjat träna). Men vad hon fixar och grejar med denna hund, hon tränar.... lär henne tricks.... så fort hon kommer hem från skolan så tar hon ut Hippie, ger henne mat.

Vi fick brev om planerat strömavbrott 8-12, men inget har kommit ännu.... hmmm.... ja, ja vi får väl se vad som händer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: