2011-02-26 ? 16:05:23

26 feb

Vilken vecka, tisdags jobbade jag till 19, eller om klockan hann bli ännu mer, i onsdags kom jag inte heller hem särskilt tidigt, torsdags åkte vi direkt från jobbet och körde go-cart, sedan hem till chefen för lite förfest, middag på Båten och efterfest hos chefen efter det. Jobbade i fredags och på vägen hem (när jag äntligen hoppas på att komma hem i vettig tid) ringde Hannes och bad mig åka och köpa en tv, så det blev OnOff innan jag äntligen var på väg hem.
Sedan  igår kväll passade min kollega Karin barnen medan Hannes och jag firade att vi varit tillsammans i 11 år, vi åt en fantastisk middag på Gräddhyllan. Om Ni älskar fantastiska rätter och smakupplevelser, testa restaurang Gräddhyllan.

Idag har Hanne, Karin & Tinna tränat golfteknik medans jag och de små tjejerna haft lite mys, ätit lunch, köpt lite kläder mm.

Nu ska jag rasta hundarna innan det är dags att laga lite god mat.
Kommentarer
Malin

Särskilt nötköttet från Tredingen:)

2011-02-27 @ 18:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: