2011-02-08 ? 21:18:41

8 feb

Läste Linas blogg och tänkte... nu har hon blandat ihop datumen igen ;-) men det var ju jag, fick för mig att det var måndag idag!

Trött eller förvirrad, vet inte!

Igår kväll var jag ute hos Christel en sväng och hälsade på, jag köpte en ny träningsväst (beställde) som hon säljer. En liten shop har hon öppnat med hundträningskläder, hundmat, tugg/hundgodis. Vi skulle tränat förra veckan, men jag var ju tvungen att åka med Lilja till vårdcentralen, men på lördag hoppas jag att Hippie och jag kan köra årets första träningspass. Tro det eller ej, men Hippie har blivit en tjock soggpotatis. Lugn och snäll, det är till och med så att Hannes erkände för Fredrik ikväll att Hippie faktiskt är trevlig och go numera. Kan bero på övervikten? Jag kan ju skylla på att jag utställningsmatchar henne? Tror Ni jag kommer våga anmäla henne till resp två aprilutställningar i Moheda?

Nej, facebookdags! Tjo!
Kommentarer
Götängens Ixon & Ida

Så klart att du ska anmäla henne o göra alla andra Götängens sällskap samtidigt :)

2011-02-08 @ 21:53:05
URL: http://idasgardshundar.blogg.se/
Lina & Cärla

Välkommen till "snurriga-veckan-klubben"!

2011-02-09 @ 07:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: