2011-01-22 ? 21:21:52

22 januari!

Tjo! I går var det kick off med jobbet på Hooks herrgård.!
Vilken vackert ställe!

Dagen började med att Lilja hade feber och jag vabbade halv dag, mina kollegor åkte vid kl 9 och jag körde själv vid kl 12, efter ha lämnat Hippie hos Fredrik, sk "hussehelg". Konferensen började 13, men jag var där först 13.15, men det var helt ok, 250 personer, så märktes det inte att jag var några minuter sen. Företaget presenterade fantastiska nyheter och otroligt roligt att se hur bra det går för oss!

Chefen belönades med en resa till Rio, tack vare sitt otroliga arbete som säljare förra året, det firade vi såklar med champange!

På kvällen hade vi en fantastisk tre rätters middag, som avslutade med party, band som spelade och festen var slut närmare kl 5 på morgonen.

Kommentarer
Challe

Jag fick en fin bild från kick-offen...

2011-01-23 @ 14:57:21
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: