2011-01-26 ? 08:34:13

26 jan

Jag började ett inlägg igår, men hann aldrig skriva klart det.
Är inne på veckans tredje, totalt fjärde med förra fredagen, vab-dag, Ja, eller, halvdag, eftersom Hannes och jag helst delar på dagarna.
Det har inte hänt många gånger att jag jobbat över på Eniro, men igår kväll kände jag att jag hade massor att hinna ifatt med.

Beatrice sover fortfarande, men jag hör hur hon hostar, Hannes vill åka med henne till vårdcentralen, ska se hur hon är när hon vaknar.

Vad roligt med all respons´på hanarna! Många som mailat och frågat, ja så är det ju, syns man inte, finns man inte, så utan marknadsföring är de svårt.

På onsdag om en vecka är det tydligen dags att damma av träningsskorna ;-)  Christel har bokat ridhus och nu är det dags om jag och hunden någonsin ska ta ut på någon tävlingsplan!
Kommentarer
mr

ja nu vill jag se dig i lkl3 till hösten nu när vi vilar här och ska ha valpar så sätt igång hihihhiih.kram

2011-01-26 @ 13:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: