2011-06-16 ? 17:31:43

Torsdag och skolavslutning!

Då har Tinna fått sommarlov! Tänk vilken lycka, iallafall kan jag känna känslan av ett helt långt sommarlov.... dock var det annorlunda för mig, jag var hemma och ledig, i huset jämte oss bodde morfar, på ovanvåningen John & Greta, med andra ord, barnvakt.... jag jobbar tre veckor till, dock kommer Hannes föräldrar v 27 så den veckan kommer barnen vara med farmor och farfar. Hannes och jag ska vara barnlediga minst två ggr, logdansen på Marklanda och Gustav och Håkans födelsedagskalas i Blekinge. Så då är farmor och farfar barnvakt.

Elise, valparna kommer inte till midsommar, de behöver en vecka till i Binkis mage. Dessutom njuter jag av ovanligheten att inte fira midsommar i en valplåda :-))))) Nu vankas ju Götängens mest intensiva födelsedagsperiod! Fyra midsommarkullar och J-kullen som tog sig några dagar in i juli!
B-kullen
C-kulllen
F-kullen
G-kullen
J-kullen

Just nu ligger Beatrice & Glimma i vagen, eller nja, Beatrice klänger mest på Glimma. Men hon är så nöjd med det!

Förresten, kan inte fler bloggläsare skriva och berätta hur Ni upplevde MH-testet, om det var som Ni väntat eller stor skillnad!
Kommentarer
Challe

Vad det gäller Azas MH så var det ungefär som jag förväntade mig. Ska bli mycket spännande att se Mines MH... Den lilla hunden är tuff som tusan:)

2011-06-16 @ 21:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: