2011-03-31 ? 19:10:33

sista mars...

Oj, bad jag är trött, på jobbet har det ändrats endel i år så man arbetar med på månadsbasis med kunder, vilket innebär att det är mycket att göra i slutet av varje månad, så ikväll är jag helt slut, men mycket nöjd med mars månad. Nu vankas det nya tag inför april.

Vi hoppas att det är dags att para Glimma i dagarna, jag måste verkligen ta tag i hemsidan och uppdatera den... saknas poäng lite här och var i utmaningen.

Vi har tr'nat i Alvesta tv¨å tisdagar i rad nu, snön har hållt hårt grepp om träningsplanen. I tisdags blev det ett riktigt bra pass, lydnaden är på väg tillbaka och skyddsarbetet går verkligen framåt, vi körde bra driftväxlingar inne i mörka ladan, jag trodde hon skulle bli lite osäker, men inte, hon blev ordentligt stärkt och imponerade, min lilla mallenutta!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: