2011-11-12 ? 21:23:28

12/11

Imorgon är det fars dag... jag hade köpt ngt jättefint... som visade sig inte fungera när jag skulle montera.... skitgrej... dyr dessutom.... tur att jag hade en present i reserv... dock blivande julklapp!
Tinna kommer garanterat överraska med frukost på sängen... väl tilltagen :-)
Jag såg ngt efterlängtat idag... mig gigant... Dísa... töltade i hagen... så stor som hon är... och bara travat i hagen, med enorma steg... har jag förberett mig på att det kommer ta tid att töltsätta henne. Men hon kom plötsligt svävande i hög fart, men stora långa steg i vacker tölt. Vilken häst jag har, wow! Jag borde filma henne :-)
I morse när jag övervägde att ge mig ut och rida en liten sväng.. hade jag ingen häst hemma. Min mamma hade lånat henne, fjärde eller femte hela helgen i rad. Jag får styra upp det här, har ju bara unghästar och konvalecenter att rida annars... Lind är ju min fina ridhäst!
Så måste jag berätta om duktiga Tinna... vi har ganska länge haft en preeteen... ganska svår sådan... så helt plötsligt vet vi inte vad som hände... hon är världens duktigaste, fixar och donar, omtänksam om sina syskon... hon kom häromdagen och hade en överraskning... Hon och Beatrice hade vikt tre korgar tvätt och lagt in i lådorna.., städat hela övervåningen som var kaos... hur glad blir man inte? Nedan är kortet hon gjort själv till Hannes!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: