2011-09-27 ? 16:16:22

:-(

Någon... som dessvärre inte lyckas vara anonym då IP-adressen alltid loggas när man skriver en kommentar.... som underhållit dig med att skriva kommentarer på bloggen i mina vänner namn... lägg av, du gör bara bort dig!

En gång till och bloggen får lösen!

En sak till, JÄTTEGULLIGT,  alla Ni som bryr som om K'Loke, jag tycker också att det är tragsikt att han omplaceras 10 veckor gammal, hade han inte bott i Umeå hade det varit mycket enklare för mig att hjälpa Minna och Larsa, men nu kommer de lösa detta på egenhand, jag har god kontakt med dem och hjälper dem med omplaceringen så gott jag kan. Minna kommer låta det ta den tid det tar att hitta en ny ägare och den nya ägaren kommer givetvis få möjlighet att ha kontakt med oss.
Hellre att upptäcka i tid att man inte orkar ta han om en valp på bästa sätt, att att valpen får en dålig uppväxt!
Kommentarer
Lina & Cärla

Lösenordsskydda din blogg, Ninni! Kram!

2011-09-27 @ 21:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: