2012-02-09 ? 20:04:47

3 minuter blogg

Hej och hå!
En vecka med sjuka barn och alltid lika mkt att fixa med... jag har alltid MASSOR på jobbet.... never ending...  och  snart börjar familjens andra mamma också på Eniro....  då blir det två mammor som har MASSOR att göra.... tur att vi kan luta oss lite på Hannes... han har ju bara massor att göra fram till lunch om dagarna....

Endel tror jag tycker vi är lite tokiga...  i vår kollektiva familj, jag tror många skulle ha glädje av det... när jag var liten, fanns min mormor alltid hemma...  nu jobbar ju våra föräldrar antingen heltid eller bor långt iväg....  så då fungerar det ypperligt med ett "givande och tagande", inga konstigheter att be om hjälp eller ge hjälp, oavsett om det handlar om barn, spika upp en bräda, eller annat... sedan gillar vi ju att göra saker... våra helger är pulkabackar, ridning, hundar, pizza, tacos, full fart hela tiden... kalasroligt, om man är lite duracell vill säga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: