2012-01-16 ? 21:11:16

16 jan

Då var man hemkommen från hufvudstaden! Började kl 04 i fredagsmorse med att bränna ett stort sår med plattången i nacken.... goda råd var dyra och mindes ett tips av K'Lokes matte, Monica... EMLA-KRÄM! Med lite kräm i nacken, smink och klackskor så var jag alldeles redo att åka 06.30.
Dagen var konferens och möten.... intressant... bla vårt nya omtalade GOOGLE-samarbete.... Mycket spännande och lite smickrande för bolaget....

Så var det dags för klädombyte i racerfart.... det vankades mingel och middag i någon form av nobel-kaliber...inte riktigt kanske... men väldigt fint... Efter det var det FEST! Jossan och jag (min kollega som är mammaledigmed liten bebis) hade planerat lugn kväll, njuta av att sova och äta hotellfrukost.... men det blev inte riktigt så.... utan fest natten lång.

Trodde resan hem skulle vara katastrofal... men med några klassiker och en blivande klassiker... tog vi oss med enkelhet hela vägen hem.... Torsk på Tallin var bla ena klassikern och den blivande Hur många lingon finns i skogen.

Söndagen blev en soffdag... hade behövt göra så mkt... men ingen energi fanns....

Idag har jag varit hos tandläkaren.... bytte en fyllning och två hål.... jag som är så noga med att borsta, skölja flour och ta flourtabletter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: