2012-01-07 ? 13:23:24

Lördag, stora steg mot 2012

Hela veckan... fastän den har varit kort... har varit en jobbförberedelse inför 2012 års jobb, konferens, utbildning och planering. I onsdags var jag i Kalmar och jobbade och på vägen hem stannade jag och två andra till i Kosta.... det gick ju inte att låta bli att shoppa lite :-)... stövletter och ett par ursnygga höga stövlar... och en handväska... och ett par gummistövlar till Lilja... och lite hårband... och fem par örhängen.... lätt hänt....

Nästa vecka blir det en sväng till Stockholm... sedan är det all in och jobbåret kan inte bli hetare....

Det känns lite både jätteroligt och ZUPER... samtidigt påminns jag lite av jobbiga delar av 2011... de släpar efter mig som en svart lång svans.... Det är ju lite konstigt, att jobbet är så positivt och bra, samtidigt närmar sig årsdagen efter att Patte gick bort... Den hade blivit lite "inbäddat", så visade jag en kollega filmen när Alva sjunger... men så fort man påminns... så kommer svansen snabbt tillbaka...
Bjuder på en av Pattes låtar... och det finns mer på Spotify och givetvis Youtube.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: