2012-06-07 ? 16:50:09

Duktiga lilla Lava

Hälsar alla valpköpare att gästblogga en "skrytis" :-)

Maila mig en text så publicerar jag den!

Min skrytis för dagen är Lava's inkallning!

I morse när jag var lite stressad att komma till jobbet... såg jag Lava och kissen Katty lääääängst bort i hästhagen... och Lava mumsade hästbajs som om det vore frukost.. jisses tänkte jag, såg framför mig att vingla ut i hästhagen i högklackat, lyfta upp smutsiga valpen, försöka inte få smuts eller bajs på klänningen... ja jisses... men med ett rop, kommer hon (och katten) som ett skott i högsta tempo! På några sekunder var hon och de andra hundarna på rätt plats och jag på väg till jobbet.

Vilken liten duktig tjej... att tillägga... jag har inte tränat någonting med henne ännu... inte gå i koppel... inte sitta fint, utan hon bara hänger med lös överallt.... och 99,9 % rumsren... i morse.. bevisligen en lite sen dag... så höll hon sig 40 minuter efter jag vaknade... en sån fin tös!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: