2012-11-29 ? 18:40:28

29 november... för femte gången!

Underbara älskade Lilja fyller 5 år idag!!!
Vi startade dagen med paketöppning och tårta, sedan har Lilja  fått laga lunch på dagis. Hon fick ett fint paket med flera olika pussel.
 
Till kvällsmat har hon valt thaimat... dock är hon  alla redan väldigt trött, så jag hoppas hon orkar hålla sig vaken en stund till!
 
Snart har jag haft min blogg i 6 år! Ofta återkommer jag till tanken att jag skulle vilja skriva ut den... Nästan 6 år av mitt liv på www.marklanda.blogg.se!
 
 
Kommentarer
Terry

Va härligt. vilken energi att orkat blogga under så lång tid...

Och Stort grattis till lilla eller förlåt STORA Lilja

Önskar er en trevlig december och hoppas allt går bra med alla planer, vi väntar med spänning :)

2012-12-05 @ 08:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: