2013-04-25 ? 23:19:00

Jag har saknat er också!

 
 
Förlåt alla ni som gått in dagligen.. Flera gånger dagligen... Och kikat på bloggen...
 
Ni vet, där man blir gammal går tiden så fort och man blir ju trött mellan varven ;-)
 
I fredags ordnade mamma med den alla finaste 30-årsfest man kan tänka... Eftersom jag inte ville fira så mycket just födelsedagshelgen, hade mamm bjudit några av de som står mitt hjärta närmast. En fantastisk middag, buffé med olika skaldjur, pajer, sallader, grillad tonfisk med mera. Därtill en tårta som mamma och tjejerna valt i största hemlighet, en tårta som hette "Snövit" och var bl.a. Med persikomousse...
 
Självaste födelsedagen var bara sådär mysig, tjejerna firade mig med frukost på sängen, sedan skulle de till sin pappa.. Jag åkte en liten tur med Rosa, shoppade lite och på kvällen bjuden på grillfest hos Leena.
 
Söndagen gick jag upp kl 4 och med min fina vän Malin, begav vi oss till Mönsterås för SM-kval i gaedingakeppni. 
Kvalpoängen ligger på 7,80. Safir gick nästan så bra som han kan, han hade ovanligt fin kort tölt, vilket slog ner traven. Men han skrittade (nästan) och totalen blev 7,62. En hejdundrande poäng och särskilt för just Safir, men inte enda i mål. Tyvärr slog han upp ett sår på benet och fick inte starta töltklassen på eftermiddagen.
 
Mönsterås stod närmre blom än Växjö, så på vägen hem fick jag en hemsk attack av pollenallergi och Malin fick köra, dessutom blev det direkt till vårdcentralen. Där fick jag kortison inhalation utskrivet som komplement till min allergimedicin.
Rosa fick hämta mig ngn timme senare.
 
Måndagen genomled jag mig på jobbet... Trångt att andas... I tisdags ringde jag in igen... Fick komma, inhalera två ggr på VC och sedan fyra ytterligare mediciner, bl.a. betapred i fem dagar, olika hostpreparat och mer antihistamin. Imorgon är det fredag och jag känner mig fortf inte okej. Funderar på om jag ska ringa in imorgon igen.
 
Men för övrigt mår jag väldigt bra, barnen ska vara hos mig denna helgen och vi har alla möjliga planer, lekdate med Emma och Mimmi, lite shopping på Grand... Och Tinna ska på disco på Grace... Hm, jag vill också gå på Grace...  men det vill absolut inte Tinna att jag gör... Vadå dansa är ju jättekul???
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: