2013-08-11 ? 22:58:00

När orden inte kan beskriva känslan...

Jag som så många andra börjar jobba imorgon! 
Känslan av "slut" kommer nog över fler än bara mig, imorgon börjar vardagen!
Men min sommar går inte att beskriva i ord, på så många sätt...
men mitt hjärta bubblar och ler åt alla fantastiska nya upplevelser denna sommar bjudit på.
Det har varit så fantastiskt och det bästa är ju att   detta nya liv följer med även när vardagen kommer smygandes. 
Det känns som om Krille och jag gjort varenda dag denna sommar till den bästa just den dagen, sedan har det inneburit allt från ridtävling med barnen, vandrat upp för Stens huvud och suttit jämte varann och blickat ut över havet... Eller bara sovit länge, lagt oss i solstolen och avslutat kvällen med ett glas vin.
 
i fredags åkte vi till Ronneby med husvagnen, Diva, Devil och Glimma var med. Vi campade med  Anette och Janne som även är Hippies uppfödare. Camilla och Halvor är på besök från Norge sedan en vecka tillbaka och var hus och djurvakt hela helgen. Vi har ställt ut Devil och är mycket nöjda med resultatet! Very good och det är precis rätt, ännu ung inte fullt utvecklad hane, men han vann ändå sin klass.
 
Ikväll jagar Krille och Halvor, både jag och Camilla tänkte lägga oss tidigt... Dock kommer det bli världens liv på hundarna som blev enligt sin egna åsikt, kvarlämnade hemma, när Krille åkte och jagade.. Så jag väntar mig en ljudlig väckning någon gång runt midnatt ;-)
 
 "Inga hundar i sängen" ;-)
 
Kommentarer
Terry

Härligt med underbara dagar. Kvalitets tid och njutning...

Nu börjar min semester fyld med hundkurser, bus, träning och besök hos höns och barn... Inte mycket lugn med andra ord ;-) <3

2013-08-18 @ 16:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: