2013-06-05 ? 14:14:11

Skäll!

Har fått skäll av min vän Helena för jag bloggar för sällan...
 
Har egentligen ganska mycket att berätta.. men Ni får ge Er lite till tåls ;-)
 
Binkis mage växer för varje dag! Dags att förbereda valplådan snart! Känns lite konstigt att inte vara hemma när ho valpar... fast hon är i de mest erfarna händer hos mamma....
 
Hästarna är så fina... Safir börjar bli riktigt redo för nästa tävling... om jag bara kan hålla pusselbitarna på rätt plats... I måndags red jag honom nyskodd och fin och jäklar vilka tempoväxlingar. Största problemet är att han inte är helt musklad att hantera sin aktion.. men det kommer dröja ett tag till.
 
Nu är det långhelg... massa mys och roligt inplanerat... på lördag är det dags för 30-årsfest och bästa Malin ska passa tjejerna. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: