2013-06-13 ? 09:37:20

Tävlingsdags.... och ingen koll på allting...

Till helgen ska jag tävla.... på lördagen hade jag för mig.. men det visade sig vara på söndag... ingen koll på allting...
Dessutom känns inte Safir alls redo (igen), var fin för 10 dagar sedan, men sedan har jag slarvat med att låta honom beta alldeles för mycket och då blir han direkt tung...  Passade på att rida 10 km igår kväll, det var ömsom tungt och ömsom gick det alldeles för fort... han lossnade inte en enda gång...
Men mysigt var det, härligt med sommarkvällar!
 
Nu blir det jobba några timmar innan skolavslutning och i eftermiddag ska tjejerna till Hannes... packa Safirs grejer och sedan ska även Lind följa med och träffa sin evt nya matte... och förhoppningsvis följer den docksöta hästen Engla med hem!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: