2013-05-21 ? 17:08:00

De som inte vill läsa om hundar... kan sluta läsa :-)

På jobbet skulle de skriva ut en bild på mig och hänga upp på väggen.., letade på fejjan och klagade över att det fanns inte en enda bild typ som det inte var barn, hästar eller hundar på...  och detta blogg-inlägg är planerat BARA HANDLA OM HUNDAR!
 
Binkis mage växer! Hon är som vanligt superpigg, men det är ju några veckor kvar, jag väntar med spänning på vad som gömmer sig inne i hennes mage, drygt 3,5 veckor kvar!
Tredje gången gillt få den där N-kullen och Nippriga Ninni ;-)
 
Hippie och Glimma löper fortf inte... de verkar väntar på lite mer blommor på ängen eller något... visserligen bra att kullarna inte kommr för tätt, men samtidigt är man ju så spänd av förväntan... 
Hippie får en L-kull och vad det blir hos Glimma beror ju på när Ixa-Ilona börjar löpa, O eller P ;-
 
 
hm  och förresten... min kollega Pingis valde just denna bilden... av alla mina fb-bilder.....
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: