2013-05-20 ? 22:15:04

Första hela helgen...

I helgen var det första hela helgen som jag skulle vara hemma och barnen hos Hannes. 
Jag kände mig ändå ok med det, börjar vänja mig och dagarna går fort.
i fredags var det grillfest... Det blev fest lång in på morgonkvisten... Och helt plötsligt började solen gå upp... Så då var vi några tappra festdeltagare som blev sittande både en och två timmar... Halv sju på morgonen gick jag och la mig...
I lördags hade Emelie, Ida, Rosa och jag eurovision-mys... Vi grillade gott och babblade hund, livet och häst såklart! Idas lille vincent och jag skötte grillen. Han är så bedårande söt och snäll, 5 veckor gammal. Han åt, sov och var så nöjd när han var vaken.
söndagen var man aningen trött... Och vad gör man inte bäst då om inte rider sina hästar... Så Safir, Tindra och Disa fick varsin tur... Och därefter mockning... Vinterbäddarna ska ut... Så fyra fulla kärror... Så nu är det bara fyra kvar... Eller dryyygt fyra....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: