2014-05-12 ? 21:13:38

Denna dag...

Olust känslan inför pappas dödsdag börjar infinna sig varje år något efter min födelsedag... Det var nästan då jag träffade honom sista gången innan han dog...
Känslan blir intensivare och intensivare dagarna och de sista timmarna... Morgonen pulserar likaså minnena... För att sedan på kvällen inge ro,.. Allt blir grönt och fint..,
 
I natt regnade det... Det gjorde det inte natten pappa dog... Då var natten stjärnklar... Gryningen bröt nattens ljus.... Jag borde varit där... Hemma... Inte hundratals mil bort...
 
Ikväll är allt grönt och fint,.. Det är ett år till nästa gång nu...
 
 
Kommentarer
Sigga

Massor av kramar till dig och hela din familj Ninni. Krama din mamma och Gustav från mig

2014-05-12 @ 21:25:04
Sigga

Massor av kramar till dig och hela din familj Ninni. Krama din mamma och Gustav från mig

2014-05-12 @ 21:25:20
Anonym

Så fint Ninni, den hemskaste dagen ever. Kramar.

2014-05-12 @ 22:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: