2007-03-30 ? 09:07:57

Fredag

Det var riktigt trevligt ute i Vederslöv igår... lite bortfall av ryttare pga bilproblem osv ;-) så första ridpasset var det bara Fanny & Fjalar, Fanny  fick sig en riktig genomkörare ;-)

Gustav, Signe & Gella red andra passet. Gud vad Stjarni är bra alltså, trots att Gustav bara har ett ben kan han göra alla rörelser till både höger och vänster!

Troligtvis ökar hästbeståndet på lördag, inte hundra men troligtvis ska vi ta hand om fina fina Milla jag berättat om tidigare! Kan ju inte låta bli att skratta lite åt namnen på våra hästar, Julia, Sara, Karolina, Linda & Milla...
Låter ju som en dagisgrupp med tjejer!

Iallafall tror jag det är positivt för Gustav att få rida Milla lite enklare än Stjarni!

I eftermiddag ska jag klippa mig... 16 grader varmt ska det bli idag och jag ska njuta!

Lägger in lite fredagsnojs om det kommer framåt dagen!

Kram ZuperN
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: