2007-05-01 ? 19:36:44

1 maj!

Oj nu har jag inte skrivt på många dagar.... fyra dagars ledighet betyder fyra dagar fullt upp.

I lördags så red jag först en go tur på Sara (mamma & Rolf var också med). Efter lunch åkte Tinna & jag in till stan, vi hade en kanon eftermiddag, köpte kläder, skor, nallar... Tinna valde kläder till sin mamma! Hon är duktig! Hon hittade de absolut snyggaste klderna/skorna. Såklart så fikade vi och åt glass i solen.

På kvällen var jag på tjejfest hon min kollega Frida, diverse mediamänniskor som Frida känt länge.

I söndags var vi hos Åse & Olof.. kom hem sent på natten... mycket trevligt!

I måndags var Tinna hos mormor och vi åkte till Tingsryd. Börjes såklart. Köpte tre olika ekesemmedel, Hannes valde mycket noga till sin ÄLSKADE Nafna. Vi vr även och hämtade den nya hästtransporten. Vi var hemma sent så vi kastade oss över att laga ma inför kvällen som firades högtidligt på Marklanda.  Ska lägga in lite bilder, våren är välkommen!

Idag tisdag har vi eldat ris hela dagen! Vad vi burit, sliti & bränt oss. Visserligen hunnit med lite korvgrillning med.

Nu är jag helt slut och väntar på att Ugly Betty och Desperate Housewifes.

Hmmmm fölisarna låter vänta på sig...

Ninni 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: