2007-09-01 ? 19:07:13

Kalas, jakthund och barnvagn

Men vi börjar med dagens kommentar av Tinna... Jag föreslog att hon skulle börja bädda sin säng varje morgon nu när hon är 4 år, vanligen så bäddar jag samtliga sängar... Föreslog att alla kan börja bädda sin säng... mest för att puscha henne.. Då svarar Tinna:
- Näää mamma, jag tror vi väntar med det tills pappa fyllt 40!

Igår köpte jag en barnvagn, en Carena, kanonfin! Gissar att någon av mina vänner har  kanske en babysitter och babybjörn att låna ut. Så det väntar jag lite med.

Hannes som jagar ganska mycket har är sugen på att skaffa en jakthund, hmm, jag kan ju inte säga nej med tanke på att jag har fyra hundar... fast inte hemma såklart, men föreslog lite fint att vi ska vänta tills Ilona är borta..

Kalaset gick kanon, underbart väder. Barnen fick sitta i Gustavs traktor, rida på Frosti och Stjarni. Superpoppis.

Gustav har fått kattungar om ngn skulle vara sugen på en fin liten kisse...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: