2008-08-03 ? 12:30:14

Söndag-regn

VI STORSTÄDAR!!!!!!!
GRATTIS MILLIS OCH ACHILLES TILL AGILITYRESULTATEN!

Charlotte, hur länge vi städar... eller ofta?? Sällan och lite i mina mått mätt!

Grattis till Götängens Bárdur till andrapriset idag!

Vi har även hunnit med att ultraljuda två hästar.. så kom Anneli... vi rastade hundarna... så kampade vi (jag) med först Tosse, vi busade och hon har grym kamplust... precis som PXI... Så plötsligt hade jag en liten "ilsk" gårdshund i byxbenet som lät värre en en schäfer... vi är i full gång, alla tre, när jag släpper Tosses trasa och bam skakar hon den rätt i fejjan på mig, världens smocka! Härligt med schäfer, undrar hur jag ser ut imorgon?
Kommentarer
jenni

og til Bárdur med 2. pr ved udstillingen i Gl Estrup

2008-08-03 @ 19:48:28
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk
Charlotte

Hur länge städar ni egentligen?

2008-08-03 @ 22:41:08
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: