2008-01-13 ? 13:38:57

Binkis vill också vara bebis!

Lilla söta goa Binkis vill också vara bebis, så fort hon får tillfäller smiter hon och lägger sig i Liljas bilstol, kryper ner i åkpåsen i vagnen. Så fort Lilja skriker, är hon först på plats och är jag inte snabb nog kan hon komma och försöka hämta mig. Hon får ju inte ligga i nya soffan.. vilket hon vet! Men om hon av misstag hoppar upp, behöver man bara titta åt henne så flyger hon ner och upp i fåtöljen istället!

Hannes och Tinna är och köper virke (tror jag, hmm) de ska bygga en vägg! Tinna är förkyld, tar näsdroppar av fri vilja! Hoppas det inte blir mer av det!
Inatt sov Lilja bra, men INTE i sin säng, då vaknar hon direkt, utan nära sin mamma, helst panna mot panna. Tinna mådde inte bra inatt, så hon ville ligga i mitten, då la Lilja och jag oss skavfötters med övriga familjen... saknades bara två hundar! Tinna är så söt, hon vill behålla Geysir, för han har så mjuk tölt och "inte lika bunden som Stjarni", hehe snacka om att snappa upp. Stjarni blir lite bunden när hon rider honom. När jag var 7-8 år hade jag en shettis, Karolina, när mina föräldrar inte var hemma, hade jag henne inne i köket, hon fick äta u kylskåpet och gå runt... Jag tom red henne inomhus... Jag tror att Tinna skulle kunna hitta på liknande!

Nu vill jag ha snö! Blir tokig på detta väder och min fuuula trädgård!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: