2008-07-11 ? 19:01:45

Fredag kväll

Så har Bing och Peter valt sin valp, lilla Cindra Midsommarlycka. När de åkte kände jag i hjärtar "åh vilket underbart liv och älskad lilla Cindra kommer bli", underbar känsla för en uppfödare. Det blir deras andra Götängens-hund, de hade en liten Kitty-bebba tidigare.

Hannes lagar uuuunderbar kycklingpasta.

Valparna har fått klorna klippta.

Min bloggtumme har ansökt om fem veckors semester, ska man bevilja det tycker Ni?

PXI och Binkis har LEKT! Sjövilda tokhundar!

Kommentarer
Anonym

Fem veckors blogg-semester??? Inte en chans, Ninni! Både du och dina läsare kommer få abstinens!

2008-07-11 @ 23:20:39
Anneli

Ninni, vi vet både du och jag att du klarar dig MAXIMALT två dagar utan att blogga eller utan datorn överlag. Jag menar hallå, hur skulle du kunna låta bli att läsa min blog...?

2008-07-12 @ 00:54:53
URL: http://brellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: