2008-07-16 ? 11:59:04

Onsdag

Inte mycket sömn i natt, först kunde jag inte somna, sedan levde PXI rövare, släppte ut henne, behövde inte kissa, hon ville nog helt enkelt sova i vårt sovrum eller ngt, höll på hela natten.
Sedan när jag väl sov drömde jag om galna åskväder och att blixten slog ner.... grannen hade två kor, varav en högdräktig som dog av blixten nu senast när det åskade.

Kom just in, Lilja och jag gick med hundarna och plockade hallon och blåbär till Tinna, 2,5 dl,

Hannes bror kommer först imorgon, de ska på Liseberg idag!

17:16
Anneli är här och tjuvar Ninnis blogg lite. Om ni ser till vänster i menyn hittar ni både citat och onödigt vetande numera. Läs och njut! (Jag måste faktiskt ta åt mig lite av äran, okej mycket av den...)!

17.51
Tjanks Anneli!
Har plockat tre fyrklöver och en femklöver, det är bara en promilles chans att hitta ett fyrklöver, det går inte att leta efter dem, de hittar mig, man känner när man står vid ett fyrklöver, det är sant.
Jag vet två flickor som ska få varsitt fyrklöver, och det andra med... femklövret, ska jag ge tills någon mycket speciell ;-)

20.01
Gustav klarade uppkörningen!!!!!!!!!!!!
Kommentarer
Anneli

Duktig Gustav!

2008-07-16 @ 21:10:46
URL: http://brellir.blogg.se/
Rosa

Grattis Gustav till kortet. Ninni, nu har vi ju en chaffis. När ska vi göra stan?????



Kram

2008-07-16 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: