2008-03-08 ? 20:19:18

:-)

Igår kom Åse (sambo med min kusin Olof) hennes dotter Elsa och vilda schäfer Unni (Ebafarmens Unni) på besök. Tinna ville rida och ite halvtokiga som vi är så for vi upp med "hundar och ungar" till Marklanda, Tinna hämtade Geysir i hagen, sadlade och iväg, vi turades om, den ena körde båda vagnarna (Elsa o Lilja), den andra ansvarade för fyrbenta och Tinna, det var lite rörigt och tungt.... först kvart över fem var jag hemma, vi skulle ha gäster vid sex.... puh, men lammet hade jag satt på låg värme i ugnen och den mådde utsökt när jag kom hem, sedan på 45 min röjde Hannes och jag finrummet som var fullt av möbler (ja man kom inte ens in i rummet), dukade, fixade tillbehör till maten och bytte om. Blev utsökt mat! Sedan framåt senkvällen drog vi fram spelet "Maktkampen", vilka som är bäst, kvinnorna eller männer, männen fick frågor om kvinnor och tvärt om... Jäklar vad Hannes impade! Malin och jag som är världens tävlingsmänniskor!!! Vi förlorade stort!!! Malins nya kille är kanon, en tiopoängare, doktor inom biologi och doktorerat på grodors cellförändringar (wow) och stamceller.

Idag har jag förutom skaffat en hund till, ridit med Rolf en härlig runda, underbart, underbara hästar!!!!

FÖRRESTEN, Ni fick väl frukost på sängen idag? Det fick jag, ostmackor med marmelandhjärtan på, gulligt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: