2008-03-06 ? 20:56:22

Rynkar pannan...

Läser era kommentarer från igår, tack! Från mitt hjärta till er! Min plan beroende på sovande barn, är att gå lite djupare i ämnet, men vi får se vilken tid jag har. Hannes la sig redan 8, Lilja med... tror inte han var riktigt pigg.. men Tinna snyftar för fullt och vill inte sova, men först måste jag blogga dagen.
Städade som vanligt hela förmiddagen, passade på att laga middagen och ställde i kylen. Har jag berättat om min Tobi, köpte den på Tvins, en "ångmaskin" www.tvins.se
Den är kanon, som på reklamen, har ångat av soffan och mattor idag.
Hämtade Tinna, rastade "lill"-Lonis och Saga, härliga Lonis, joggade med dom... en liten liten sväng.
Hundsport kom idag, den var nog den bästa tidningen på länge (Anneli där kan du läsa om Patella), där vetrínärerna avråder från avel på C-höft bla.
Sedan var det reportage om Mastiffer, som Tinna klart ville se och vad mig visa bilderna, slog upp lite snabbt (var ju både Mastiff o Cane).... slog upp Cane... mamma det är inte mastiff, det är Cane Corso. Bla bild på John-John som ringde häromdagen, sugen på gårdshund.

Vi är lite galna i vår familj, när Hannes kom hem så rockade vi loss till Djingis Khan... vi har en egen Djingis, Binkis... hon sög mig i byxbenet, morrade, slet och kampade, vi har det på film, hur läcker som helst. Sunna var liten sugen på att kampa, men njäääää....

Utmaningen är uppdaterad på hemsidan!!!!
Kommentarer
Lina

Hej!
Vi har faktiskt en egen uppfödning, Dållys valp, med i dagens hundsport. "Karl-Evert-femfaldig champion" på sidan 78! Gissa om vi är stolta!

2008-03-06 @ 21:57:57
URL: http://linahallberg.blogg.se
Ninni

Oh grattis!!!!

2008-03-06 @ 22:12:32
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se
Anneli

Aaah, ska leta upp mammas Hundsport, tack för tipset! :)

2008-03-07 @ 17:43:04
URL: http://brellir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: