2008-03-02 ? 18:22:21

varför vinner inte jag 4 i rad

Vi har haft turnering i 4 i rad, Hannes vann hela tiden, dåligt av honom, han är ju ingen tävlingsmänniska, så han kunde väl lägga sig iallafall ibland.

Melodifestivalen, gillar inte Pirelli, men hallå vilken låt! Underbar! Jag är mer av Linda Bengtzing-fan...

Var inte jättepigg i morse,  Lilja sov, så jag passade på att rida. Geysir hade tappat en sko så det fick bli Stjarni, inte min typ av häst, jag ska nog bara rida honom kravlöst, blir bara irriterad annars. Tycker han är lat, det blir inget bra. Rolf rider honom mycket bättre.

Nästa helg hade jag behövt åka på gårdshundsklubbens årsmöte, men Hannes ska ivåg och mamma hinner inte hänga med, får se om jag och Lilja åker ensamma.

Mia, vad heter hannen du ska para Sally med?

Kommentarer
Camilla

Hej!
Tack för gratulationerna :-) Vi är stolta och glada.
Hoppas att allt är bra med er.
Rödull växer så det knakar :-). Han är jätteflott.
I maj åker han och hans tre vänner på hingstbete igen.
Kram Camilla

2008-03-02 @ 18:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: