2009-03-30 ? 13:11:09

30 mars

13.06
Dålig dag hittills, träffade läkaren på morgonen, drog över tiden, så skulle jag ta nya prover... så skulle de sticka på mottagningen, tror Ni de lyckades, nääää, fick vänta en timme och gå ner till lab... Skulle smita inom apoteket när jag ändå var där, suttit och väntat en stund, då havererade deras datasystem, så det var ju onödig väntan, får gå dit en annan dag. På lab stack de och stack innan de lyckades, alla som kommer med en smile "jag misslyckas minsann aldrig", nä visst.... men här sitter ditt första misslyckande, ser ut som en nåldyna nu! På det fick jag ju p-böter, 5 minuter över tiden, ILLA!
Lina, jag behåller hellre hemma en valp som inte är avkomma till Sunna, då är Sunna den ständiga mamman, som ska fostra, jag föredrar alltid att inte behålla mor/dotter hemma, har inga goda erfarenheter av det. Så kan jag ju inte tävla IPO med en gårdshund!
Kommentarer
Malin

taskigt läge skillnad på när jag sticker:)



Jag håller på att bygga en ny hemsida, den nya adressen är www.kittygarden.se

Ha det gott!

2009-03-30 @ 14:20:33
Eva o Kasper

IPO med en gårdshund... ;) skulle väl hoppa upp och slicka istället för att bita i armen... ;)

2009-03-30 @ 17:58:18
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: