2009-10-17 ? 17:15:56

17 oktober, kväll

Vi har ingen hemtelefon....
Men nås som vanligt på mobil!

Vid 15-tiden ringde en läkare från förlossningen på min mobil, Lisa hette hon... Hon hade "sorterat" på skrivbordet och hittat mina provsvar från i måndags som inte blivit godkända av någon läkare... Det visade sig att mina levervärden stigit rejält, fyrfaldigats och mer!!! Va, sa jag, men en barnmorska kom ju och sa att de var bra och att det var okej att jag gick hem...
Läkaren mumlade lite i telefonen...
Fasiken får det gå till så???? Jag hade högre levervärden nu än jag haft under hela graviditeten! Ja, det var väl tur att jag blev igångsatt i lördags då och inte på måndagen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: